Kończy się trudny rok dla branży hotelarskiej, rok niepewności i strachu często o dorobek całego życia. Rok, jakiego nikt sobie wcześniej nawet nie wyobrażał. Czy przed pandemią ktoś pomyślał, że możliwe jest całkowite zamknięcie hoteli, konieczność pozostania ludzi w domach, odebranie im możliwości swobodnego przemieszczania się i wyboru miejsca nocowania? Zdecydowanie nie.
Kończy się rok, który dał wiele do myślenia, po którym nic nie będzie już takie samo.
Nasz zespół z niepokojem obserwował i nadal obserwuje to co się dzieje u naszych Klientów, często przyjaciół, z którymi lata współpracy zaowocowały wartościową relacją.
We współpracy z Nimi poszukujemy rozwiązań, które pozwolą zaspokoić zmieniające się potrzeby rynku i dadzą poczucie bezpieczeństwa naszym Klientom, które jest dla nas szczególnie ważne.
Bezpieczeństwo w dzisiejszych czasach nabrało nowego znaczenia. To już nie tylko bezpieczeństwo w postaci zamontowania najlepszego systemu kontroli dostępu do obiektu, to także rozwiązania, które pozwolą na dalsze prowadzenie działalności branży z uwzględnieniem nowych zasad .
Naszą odpowiedzią na te trudne czasy jest moduł bluetooth do zamków, opracowany przez zespół abiline_.
Nasz moduł pozwala na otwarcie pokoju hotelowego za pomocą telefonu, po uprzednim pobraniu aplikacji na telefon gościa, dzięki czemu niemal zupełnie redukuje kontakt bezpośredni z pracownikami hotelu. Rozwiązanie to, daje szansę, na szybkie dostosowanie się do trudnej sytuacji i możliwość dalszej działalności z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
Moduł można bez problemu zamontować w zamkach producenta Be-Tech, lub zamkach innych producentów ( w celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt).
Biorąc pod uwagę trudne czasy dla branży, zrezygnowaliśmy ze swoich zysków udostępniając Hotelarzom autorską, całkowicie darmową aplikację do zarządzania dostępem, a sam moduł oferujemy gratis do zamków lub nawet z 50% zniżka dla naszych obecnych Klientów.
Opracowaliśmy również bezprzewodową klawiaturę do zamków, w których zamontowany zostanie opisany moduł. Dzięki klawiaturze, dotychczasowy zamek na kartę zmienia się w zamek na kod, a to pozwala na wysyłanie gościom kodu dostępu do pokoju, bez konieczności fizycznego dostarczania karty lub pobierania aplikacji.
Kolejnym krokiem do usprawnienia obsługi gości i zachowania zasad bezkontaktowego zameldowania jest recepcja samoobsługowa oferowana przez abiline_ Rozwiązanie umożliwia redukcję personelu recepcji, co niestety w tych trudnych czasach jest często nieuniknione, a zarazem nie wpływa negatywnie na możliwości przyjmowania gości w hotelu.
To nie wszystkie rozwiązania, nad którymi pracowaliśmy w tym ciężkim roku. Już niedługo będziemy mogli się pochwalić kolejnymi projektami, które uważamy, że również spełnią wiele potrzeb pojawiających się w branży hotelowej.
Wchodzimy w Nowy Rok z nadzieją, że to co najgorsze branża ma już za sobą, a kolejny rok przyniesie nowe możliwości, nadzieje i przede wszystkim normalność, która jest teraz tak potrzebna.
Życzymy Wam Drodzy Hotelarze wiary w lepsze jutro, nadziei, że wszystko wróci do normy i wkrótce zobaczymy się ponownie podczas długich biznesowych rozmów związanych z rozwojem Waszych biznesów.
Pozostajemy do Waszej dyspozycji.
Zespół abiline_
Ta strona internetowa stosuje pliki cookie, aby zapewnić użytkownikom jak najlepszą funkcjonalność. Więcej informacji.